Friday, December 20, 2013

About

  Iubesc Sarbatorile de iarna. Atat de mult incat m-am gandit ca anul acesta cadoul de Mos Craciun sa fie cu totul si cu totul diferit...un blog.
  Sunt studenta la Facultatea de Farmacie din Bucuresti, iar pe langa faimoasele structuri chimice pe care unii le privesc ca pe niste desene, picturi sau poze, imi place tot ceea ce tine de frumos: fie ca este o plimbare pe ale noastre meleaguri sau departe de casa, fie ca este vorba de tortul facut cu maiestrie pe care il admiram in vitrina cofetariei si care ne face cu ochiul( dar pe care suntem nevoite sa-l refuzam:D ), fie ca este vorba de o piesa vestimentara, o carte, un film sau o fotografie.
  Mi-am propus ca in acest mic blog, care sper sa creasca pe zi ce trece, sa adun macar o parte din multitudinea lucrurilor frumoase care ne inconjoara si sa le impart cu voi.

  Si pentru ca tind sa cred ca deja am deprins "defectul profesional", nu m-am putut abtine sa nu va dezvalui ingredientul "organic" care va sta la baza acestui blog: starea de bine,data de serotonina, recunoscut si ca hormonul fericirii.
Destul, pentru inceput, cu chimia...va invit cu drag sa ne bucuram impreuna de noile postari.
Kissessss...



No comments:

Post a Comment